Uitvaartvervoer in Hulst

Een rouwkoets huren in Hulst kan bij Stal Caritas. Stal Caritas is gelegen in Zeeuws-Vlaanderen en verhuurt koetsen in geheel Nederland en België. Wij verzorgen volledig het vervoer van een uitvaart in Hulst. Neem eervol afscheid op een stijlvolle en respectvolle manier. Om in stijl afscheid te kunnen nemen van uw dierbaren bieden wij verschillende mogelijkheden, waaronder een zwarte, roze, grijze of witte rouwkoets met twee of vier paarden, bloemenwagen en volgkoetsen. Uiteraard zijn de koetsiers gekleed in gepaste kledij.

Roze uitvaartkoets voor kinderen

Uniek bieden wij de roze uitvaart kinderrouwkoets aan, speciaal voor de uitvaart van een kind. Het verlies van een kind is het ergste wat ouders kan overkomen. Wij proberen het afscheid zo vorm te geven dat er waardevolle herinneringen gemaakt kunnen worden. De roze uitvaartkoets kan hier een belangrijke bijdrage aan leveren. De koets kan getrokken worden door een pony of een wit of zwart paard.

Zwarte rouwkoets met zwarte Friese paarden

De zwarte rouwkoets die gesloten is met glas. De koets kan worden getrokken door 2 of 4 paarden. Ook zijn witte paarden mogelijk.

Zwarte open rouwkoets / bloemenkoets

De Zwarte rouwkoets die rondom open is maar wel afgesloten kan worden door zwarte gordijnen. Ook kan deze koets ingezet worden als volgende bloemenkoets achter de gesloten zwarte koets. De koets kan worden getrokken door 2 of 4 paarden.

Witte rouwkoets met witte paarden

De witte rouwkoets die rondom gesloten is met glas. De koets kan worden getrokken door 2 of 4 paarden. Ook zijn zwarte Friese paarden mogelijk.

Grijze rouwkoets

De grijze rouwkoets die rondom open is. De koets kan worden getrokken door 2 of 4 paarden. Mogelijk zijn zwarte of witte paarden.

Grijze bloemenkoets

De grijze bloemenkoets kan de grijze, zwarte of witte rouwkoets volgen. Deze koets wordt getrokken door twee paarden.

Zwarte rouwvolgkoets 4 personen

De Zwarte Volgkoets voor 4 passagiers. De koets wordt getrokken door 2 paarden.

Grijs zwarte rouwvolgkoets 16 personen

De zwart, grijze volgkoets is speciaal voor uitvaarten en bied plaats aan 16 personen. Ook zijn er meerdere volgkoetsen in te zetten.

Wij verhuren de rouwkoetsen in Zeeuws-Vlaanderen:

Hulst

Terneuzen