(Rond)rit met paard en wagen door Zeeuws-Vlaanderen

Bij Stal Caritas kun je ook een tochtje maken door het mooie Zeeuws-Vlaamse landschap of door één van de mooie bossen. Ook bieden wij rondritten aan in het gezellige vestingstadje Hulst. Leuk idee voor een dagje uit of een kinderfeestje. Uiteraard kun je ook een romantisch ritje maken met je partner naar bijvoorbeeld een restaurant of je partner op een verrassende manier ten huwelijk vragen. Hiervoor zetten wij indien gewenst ook de witte glazen coupé voor in. Ook kunnen wij een complete picknick organiseren onderweg of een stop maken bij een leuk restaurantje met speeltuin midden in het bos. Neem contact met ons op om een rit te bepalen en laat je verrassen door onze interessante prijzen. Of klik op de offerte aanvragen button onder de foto's van de koetsen om direct online een rondrit aan te vragen.

Als er weer Covid-19 maatregelen en beperkingen zijn die een koetsrit onmogelijk maken kunnen alle reserveringen altijd weer geheel kosteloos geannuleerd worden. Je zit dus nergens aan vast! Je kunt dus ook in deze tijd zorgeloos een koets reserveren. In de witte gesloten koets is geen gevaar tussen de passagiers en de koetsier omdat deze volledig is afgesloten. In de open koets hebben wij een plexiglasplaat tussen de koetsier en de passagiers staan. Deze glasplaat is bijna niet zichtbaar en geeft geen beperkingen voor de passagiers. Verder kunnen wij minimaal 1,5 meter afstand houden tussen de passagiers. Gelukkig is er geen gevaar om bij de paarden te staan voor een mooie foto.

Gezelschap koets

De Gezelschap koets is uniek en er is er maar 1 van gemaakt door een Zeeuwse vakman die passie heeft voor speciale koetsen. In de passagiersruimte is plaats voor 10 volwassenen. De koets kan door één of twee paarden getrokken worden

Barouche koets

De Barouche koets komt uit het jaar 1900. Deze bijzonder mooie Barouche koets geeft plaats aan maximaal vijf passagiers. De koets kan door één, twee of zelfs drie paarden getrokken worden.

Witte glazen coupé koets

Moderne marathonwagen

Een moderne marathonwagen voor vier passagiers. Deze koets kan door één of twee paarden getrokken worden.