Pensionstal in Zeeuws-Vlaanderen

Wij bieden een exclusieve pensionstalling voor je paard of pony in het Zeeuws-Vlaamse Kapellebrug. Direct aan het prachtige landgoed Heerstraat is Stal Caritas gesitueerd. Wij hebben een aantal stallen beschikbaar voor pensionstalling. Er is een rijbak, paddocks, longeer piste, weidegang, een wasplaats met warm water voor je paard en er is direct toegang tot het bos voor een buiten rit.

Een hengst, fok merrie en veulens zijn ook welkom bij ons op stal.

De stalling betreft volpension. Wij doen voor jou één keer per week de gehele stal uitmesten. Tussendoor doen wij stro opstrooien en geven wij dagelijks hooi en krachtvoer. Wij zetten je paard zo veel als mogelijk in de wei en halen hem weer binnen. Een privé wei is ook mogelijk voor je paard als die behoefte er is. Wij hebben een exclusieve locatie te bieden voor je paard. Geen drukke manege maar een rustige stal zodat jij en je paard alle ruimte hebben. Dit kunnen wij aanbieden voor een vaste All-in maand prijs.

Kom gerust is kijken bij ons op stal of neem direct contract met ons.

Op stal hanteren wij de corona maatregelen. Zo houden wij 1,5 meter afstand van elkaar en een goede hygiëne hanteren wij. We zorgen er ook samen voor dat we met zo min mogelijk mensen in de stal staan.