Koetsverhuur Oost-Vlaanderen

Een trouwkoets huren in Oost-Vlaanderen doe je bij Stal Caritas. Stal caritas is gelegen in Zeeuws-Vlaanderen en verhuurt koetsen in geheel Nederland en België. Wij verzorgen volledig jullie trouwvervoer. Ook voor communie of een andere feestelijke gelegenheid hebben wij de koetsen te huur in Oost-Vlaanderen. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen of vraag direct een vrijblijvende offerte aan voor een koets door op de onderstaande knop te klikken. Laat je geheel vrijblijvend verassen door onze aantrekkelijke All-in prijzen en onze uitstekende service!

Als er weer Covid-19 maatregelen en beperkingen zijn die een koetsrit onmogelijk maken kunnen alle reserveringen altijd weer geheel kosteloos geannuleerd worden. Je zit dus nergens aan vast! Je kunt dus ook in deze tijd zorgeloos een koets reserveren. In de witte gesloten koets is geen gevaar tussen de passagiers en de koetsier omdat deze volledig is afgesloten. In de open koets hebben wij een plexiglasplaat tussen de koetsier en de passagiers staan. Deze glasplaat is bijna niet zichtbaar en geeft geen beperkingen voor de passagiers. Verder kunnen wij minimaal 1,5 meter afstand houden tussen de passagiers. Gelukkig is er geen gevaar om bij de paarden te staan voor een mooie foto.

De Barouche koets komt uit het jaar 1900. Deze bijzonder mooie Barouche koets geeft plaats aan maximaal vijf passagiers. De koets kan met één, twee of zelfs drie paarden getrokken worden.