Koetsverhuur Antwerpen

Een trouwkoets huren in Antwerpen doe je bij Stal Caritas. Stal Caritas is gelegen in Zeeuws-Vlaanderen en verhuurt koetsen in geheel Nederland en België. Wij verzorgen volledig jullie trouwvervoer. Ook voor communie of een andere feestelijke gelegenheid hebben wij de koetsen te huur in Antwerpen. Uitvaartvervoer in Antwerpen verzorgen wij met rouwkoetsen, bloemenkoetsen, volgkoetsen en een unieke roze rouwkoets voor kinderen. Ook verhuren wij een prachtige limousine in Antwerpen. Deze Chrysler limousine kan ook gecombineerd worden met de koetsen. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen of vraag direct een vrijblijvende offerte aan voor een koets door op de onderstaande knop te klikken. Laat je geheel vrijblijvend verassen door onze aantrekkelijke All-in prijzen en onze uitstekende service!

Als er weer Covid-19 maatregelen en beperkingen zijn die een koetsrit onmogelijk maken kunnen alle reserveringen altijd weer geheel kosteloos geannuleerd worden. Je zit dus nergens aan vast! Je kunt dus ook in deze tijd zorgeloos een koets reserveren. Verder kunnen wij minimaal 1,5 meter afstand houden tussen de passagiers. Gelukkig is er geen gevaar om bij de paarden te staan voor een mooie foto.

Assepoesterkoets

De sprookjes achtige Assepoesterkoets hebben wij in het wit en het roze. de koets wordt getrokken door twee of vier paarden.

Witte Glazen Coupé Koets

Witte Glazen Landauer Koets

De witte glas landauer is een ruime koets die ook geopend kan worden als het mooi weer is. De koets bied plaats aan maximaal 4 volwassenen. De koets wordt getrokken door twee of vier paarden.

Jan Plezier / Volgkoets / gezelschap Koets

De Jan Plezier volgkoets of gezelschap koets geeft plaats aan maximaal 16 personen. De koets kan door twee of vier paarden getrokken worden.

Rouwkoetsen

Diverse rouwkoetsen in het zwart, grijs en wit. Ook bieden wij rouwvolgkoetsen en bloemenkoetsen aan. De koetsen worden getrokken door 2 of 4 paarden.