Koetsverhuur in geheel Nederland en België

Een trouwkoets huren doe je bij Stal Caritas. Stal Caritas is gelegen in Zeeuws-Vlaanderen en verhuurt koetsen in geheel Nederland en België. Wij verzorgen volledig jullie trouwvervoer. Ook voor communie of een andere feestelijke gelegenheid hebben wij de koetsen te huur. Uitvaartvervoer verzorgen wij met rouwkoetsen, bloemenkoetsen en rouwvolgkoetsen. Toch liever een luxe trouwauto? Wij bieden ook een prachtige Chrysler limousine aan. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen of vraag direct een vrijblijvende offerte aan. Laat je geheel vrijblijvend verassen door onze aantrekkelijke All-in prijzen en onze uitstekende service!

Als er weer Covid-19 maatregelen en beperkingen zijn die een koetsrit onmogelijk maken kunnen alle reserveringen altijd weer geheel kosteloos geannuleerd worden. Je zit dus nergens aan vast! Je kunt dus ook in deze tijd zorgeloos een koets reserveren.

Assepoesterkoets wit en roze

De sprookjes achtige Assepoesterkoets hebben wij in het wit en het roze. de koets wordt getrokken door twee of vier paarden.

Witte glazen coupé koets

Witte Glas Landauer

De witte glas landauer is een ruime koets die ook geopend kan worden als het mooi weer is. De koets bied plaats aan maximaal 4 volwassenen. De koets wordt getrokken door twee of vier paarden.

Volg en gezelschap koets

De Jan Plezier volgkoets of gezelschap koets geeft plaats aan maximaal 16 personen. De koets kan door twee of vier paarden getrokken worden. Meerdere volgkoetsen zijn mogelijk.

Rouwkoetsen

Kijk op onze rouwkoetsen pagina voor alle rouwkoetsen, rouwvolgkoetsen en bloemenkoetsen.